FAQ – Ofte stillede spørgsmål

Her kommer en liste over ofte stillede spørgsmål.

Har I internet jeg kan bruge?

I Pavillonen kan du benytte dig af vores gratis internet. Det eneste du skal gøre er at logge dig på: Pavillonen Café, Gratis net. 

Hvilke betalingskort kan jeg bruge?

Vi tager i mod både Dankort og Mastercard i Pavillonen - både i vores administration, i caféen og i barerne.

Har I ledsagerordning?

Husk at du kan benytte dig af ledsagerordningen. Så hvis du vil til en koncert eller et show, kan du tage en ledsage med ganske gratis. Kom forbi administrationen, og så hjælper vi dig med billetterne.

Kan man købe mad og drikkevarer?

Vores hyggelige café holder åben alle hverdage, hvor det er muligt at købe boller, kage, kaffe/the og kolde drikkevarer.

Kan man holde private fester hos jer?

Pavillonen er eksperter I at afholde fester. Vi har skønne lokaler i kulturelle omgivelser, serviceminded personale og et super køkken.

Kontakt administrationen, så vi sammen finder den bedste løsning, der passer lige til dig og din fest.

Jeg har glemt.....

Kontakt administrationen hvis du har glemt noget i Pavillonen.

Kom forbi kontoret eller kontakt os på:

Tlf: 86 32 16 33

mail: kontor@pavillonen.dk

 

Kontorets åbningstider:

Man - tors: kl. 8.00 - 16.00

Fre: kl. 8.00 - 13.00

Hvilken transport kan vi benytte hvis vi ikke selv er i bil?

Man kan benytte sig af Midttrafik Flextur-ordning. Det er en billig transportmulighed til og fra alle Pavillonens arrangementer. Du skal blot bestille din tur senest 2 timer inden ønsket kørselstidspunkt.

Man bestiller sin flextur hos Midttrafik på: Tlf. 87408300

Har I studierabat?

Der er studierabat til rigtig mange af Pavillonens arrangementer. Gå ind under Studierabat, og se hvilke arrangementer og tilbud der er med studiekort.

Hvor kan man parkere ved Pavillonen?

Det er ganske gratis at parkere ved Pavillonen, og vi har masser af plads.

Hvis du ikke finder svar på dit spørgsmål her, så kontakt os på info@pavillonen.dk eller tlf. 8632 1633.